Smör och prat

Det var som om föregående arbetsvecka aldrig tog slut och att den bara fortsatte in i ännu en maratonvecka av arbete. Jag var förvisso ledig i lördags, men då jag kom till jobbet i söndags möttes jag av ett hav flaskor sen afterworkinflyttningsfesten som gick av stapeln på fredagen. Idag stod flaskorna fortfarande kvar, i ett hörn av köket. Det är tydligen problem med att få igång sophämtningen på det nya kontoret.
Jobb, jobb, jobb. Skönt att förra veckan avslutades på bästa möjliga sätt. Med ost, franskt smör, och löjrom från NK Delikatess, vin och bra prat. Och att veckan inleddes på bästa möjliga sätt med Tankar för dagen, skramlade ägg, franskt smör och bra prat.

Jag kräver inte så mycket egentligen. Ge mig franskt smör och bra prat och så är jag nöjd.

Etiketter: , , , , , , , ,